ÍRJ NEKEM ››
second.jpg

HISZEK A TÁRGYAK EREJÉBEN, DE A BIRTOKLÁSUKBAN NEM. MEGJEGYZEM A TÖRTÉNETÜKET, ELLOPOM A FORMÁJUKAT ÉS A SZÍNŰKET, FELHASZNÁLOM ÉS ELHASZNÁLOM ŐKET. MEGTALÁLOM VAGY ELŐÁLLÍTOM, KIÁLLÍTOM, MAJD TOVÁBB ADOM. TÁRGYAK ÉS EMBEREK, ÜNNEPEK, OTTHONOK TALÁLKOZÁSAIT GYŰJTÖM A MIEGYMÁSGYŰJTEMÉNYBEN.

»

NYÁR BORBÓL, SZILVÁBÓL

 | 2014.07.15

 

Az ötlet, hogy őszi színekkel, kötött anyagokkal és napsütésmentes fényekkel hozzak létre nyári hangulatú teret nem volt koncepcionális. A Kicsi Ház blognak szerettem volna néhány képet küldeni, -erre a pályázatra-úgyhogy estefelé kihordtam a nappaliból az összes kedvencem a teraszra, félretoltam a virágokat és végre teremtettem áramforrást odakinn. A végeredmény engem is meglepett, hogy hogyan lett lilából, szilvából, bordóból, vörösborból és méregzöldből balzsamos nyári este.

Megjegyzés: a chilei bor dekoráció, rozéfröccsöt ittam a fotózás alatt.

IMG_6571.JPG

IMG_6564.JPG

IMG_6614.JPG

IMG_6584.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://miegymasgyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr286510933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása